Over mij
Eind 2020 ben ik met veel enthousiasme Couleur de Fleur gestart. Al jaren had ik de wens mijn eigen werkplek te hebben. Na bijna 10 jaar bij Tilburg University heb ik de sprong gewaagd en onder de naam Couleur de Fleur mezelf ingeschreven bij de KvK. 'Je hebt wel een aparte naam gekozen', zeggen mensen me eerlijk. Apart? Ik moet altijd een beetje lachen om die woordkeuze. Ik draag de naam met trots, want hij is namelijk mede bedacht door mijn zoontje van destijds acht jaar. Mooi toch.
Missie
Mijn missie is om organisaties te begeleiden in het belang van effectieve communicatie en hen te ondersteunen bij de uitvoering van strategische en doeltreffende communicatieprojecten. Samen streven naar een heldere, impactvolle boodschap.
Visie & waarden
Ik geloof in de kracht van het uitdragen van je eigen, unieke identiteit—bij alles wat je doet. Communicatie begint bij de basis. Dankzij mijn ervaring in de universitaire wereld weet ik als geen ander hoe essentieel een sterke basis is. Dit vormt het fundament voor de kwaliteit die ik nastreef. Mijn doel is om deze ervaring en kennis in te zetten en zo organisaties te helpen met strategische, creatieve en doelgerichte communicatieoplossingen.
Waarden die mij typeren: authentiek, zelfstandig, plezier en loyaliteit.
Ervaring
Voordat ik voor mezelf startte heb ik zo'n 20 jaar ervaring opgedaan in het communicatievak. Dit deed ik onder andere bij Interpolis, Rabobank en Tilburg University.
Naast mijn HBO opleiding aan de NHTV met afstudeerrichting bedrijfscommunicatie heb ik gevolgd:
-
een opleiding communicatie - Van der Hilst Communicatie.
-
een training 'Schrijven voor SEO' - FrankWatching Academy -2021
-
een cursus storytelling - Schrijfvis - 2022
-
een Masterclass - In positie komen als strategisch adviseur - Van der Hilst Communicatie - 2023
-
een Business & Leiderschapsopleiding - JBBX - 2024
