Over mij
Eind 2020 ben ik met veel enthousiasme Couleur de Fleur gestart. Al jaren had ik de wens mijn eigen werkplek te hebben. Na bijna 10 jaar bij Tilburg University heb ik de sprong gewaagd en onder de naam Couleur de Fleur mezelf ingeschreven bij de KvK. 'Je hebt wel een aparte naam gekozen', zeggen mensen me eerlijk. Apart? Ik moet altijd een beetje lachen om die woordkeuze. Ik draag de naam met trots, want hij is namelijk mede bedacht door mijn zoontje van destijds acht jaar. Mooi toch.
Missie
Mijn missie is om organisaties mee te nemen in het belang van goede communicatie en ze te ondersteunen met het uitvoeren van effectieve communicatieprojecten. Samen streven naar een heldere en impactvolle boodschap en gaan voor groei en succes!
Visie & waarden
Ik geloof in de kracht van het uitdragen van jouw eigen unieke identiteit. In alles wat je doet! Het vak communicatie begint bij deze basis, door mijn jarenlange ervaring in de universitaire wereld weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om deze goed te hebben. Dat is het begin en levert de kwaliteit die ik zo belangrijk vind. Ik streef ernaar deze ervaring en kennis in te zetten en zo meerwaarde te bieden aan organisaties als het gaat om strategische, uitvoerende en creatieve communicatieoplossingen. Waarden én woorden die ook bij me passen zijn authentiek, zelfstandig, plezier en loyaal.
Ervaring
Voordat ik voor mezelf startte heb ik zo'n 20 jaar ervaring opgedaan in het communicatievak. Dit deed ik onder andere bij Interpolis, Rabobank en Tilburg University.
Naast mijn HBO opleiding aan de NHTV met afstudeerrichting bedrijfscommunicatie heb ik gevolgd:
-
een opleiding communicatie - Van der Hilst Communicatie.
-
een training 'Schrijven voor SEO' - FrankWatching Academy -2021
-
een cursus storytelling - Schrijfvis - 2022
-
een Masterclass - In positie komen als strategisch adviseur - Van der Hilst Communicatie - 2023
-
een Business & Leiderschapsopleiding - JBBX - 2024